თანამედროვე სამყაროში, სადაც ნახევარ მილიონზე მეტი ბრენდი არსებობს, აუცილებელია იპოვო ინდივიდუალიზმი და იცოდე ყველა ის მცირე და თვალით უხილავი დეტალი, რომელიც საბოლოო ჯამში ბრენდს უნიკალურ ორგანიზმად აყალიბებს და მას ხელშესახებ პროდუქტად ქმნის.
ვისაც ბრენდინგისა და სტრატეგიის სამყაროში ერთხელ მაინც შემოუხედავს, იცის, რომ კარგია ბრენდი, რომელიც ცდილობს შემოაღწიოს ჩვენს სამყაროში – ჩვენ უნდა ვგრძნობდეთ, რომ ბრენდი ცდილობს გაგვიგოს. რა თქმა უნდა, სტრატეგირება არანაკლებ მნიშვნელოვანი და კონსტრუქციულია, რადგან ნებისმიერ კრიტიკულ სიტუაციაში წინასწარ გაწერილი გეგმა გვეხმარება მოწესრიგებულად, ნაკლები ფორსმაჟორით გავუმკლავდეთ მოვლენებს.
კარგი სტრატეგობა ნიშნავს აუდიტორიის თვალითა და ყურით დანახულ კონკრეტულ ქმედებას, როდესაც ხვდები, არა იმას რა მოუხდება ბრენდს, არამედ იმას თუ რა იქნებოდა ამ აუდიტორიისთვის რელევანტური და ორიგინალური.
მარკეტერის პოზიცია ბევრ საინტერესო როლის შეთავსებას მოიცავს, რომელშიც სხვადასხვა უნარჩვევების გამომუშავებას, პრობლემის გადაჭრასა და ზოგადად მონეტის ორივე მხრიდან დანახვას სწავლობ.
თეორიული ცოდნის გარდა, ბრენდინგისა და სტრატეგიის კურსი ხშირად ხაზს უსვამს პრაქტიკული უნარების განვითარებას. ეს შეიძლება მოიცავდეს მარკეტინგული კამპანიების შექმნას, ბრენდის იდენტობის განვითარებას, ბაზრის ტენდენციების ანალიზს და სხვადასხვა მარკეტინგული არხების გამოყენებას, როგორიცაა სოციალური მედია, ელექტრონული ფოსტა და ტრადიციული რეკლამა.
საბოლოოდ კი ამ კურსიდან წაიღებ ცოდნას რომელიც საშუალებას მოგცემს, სისტემურად, ნაბიჯ-ნაბიჯ ჩამოაყალიბო ბრენდი, რომელიც იტყვის თავის სათქმელს და ბაზარზე ღირსეულ ადგილს დაიკავებს თავისი ინდივიდუალიზმითა და უნიკალურობით.
ბრენდინგის კურსის პარალელურად გაივლი 24 მოდულიან კარიერის განვითარების პროგრამას, რაც დასაქმებისთვის და შემდგომი პროფესიული განვითარებისთვის საჭირო ინსტრუმენტებს, ტექნიკებს და უნარებს შეგასწავლის.
ხსენებული 24 მოდული შემუშავებულია MAANG ანუ Meta, Amazon, Apple, Netflix, Google დეველოპერებისა და ტექ რეკრუტერების მიერ.
იმისთვის, რომ სწავლა კიდევ უფრო გაგიმარტივდეს, პირადი teaching assistance-იც გამოგეყოფა, რომელიც ნებისმიერ გაუგებარ თემას შენთან ერთად გაივლის და მის დაძლევაში დაგეხმარება.
ლექციები კი ჰიბრიდულ რეჟიმში ჩატარდება, ონლაინ zoom-ის პლატფორმის მეშვეობით და ადგილზე, Axis Towers-ის ბიზნეს ცენტრში.
გიორგი ჯანიკაშვილს აქვს 9-წლამდე გამოცდილება მარკეტინგის სფეროში და მისი კარიერის განმავლობაში, გამოცდილება აქვს ისეთ საერთაშორისო ბრენდებთან მუშაობის,როგორიცაა Apple, ხოლო, საქართველოს ბაზარზე გამოცდილება დააგროვა ისეთ კომპანიებში როგორიცაა ელიტ-ელექტრონიქს, ბადაგონი, კრეატურის ქართული ფრანჩაიზი და სხვა.
ამჟამად გიორგი ჯანიკაშვილი საფოსტო/ლოჯისტიკური კომპანია დელივოს მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელია და აშენებს ახალ ქართულ ბრენდს.
დასაქმების გარანტიის აღსრულება გამომდინარეობს სამი კომპონენტისგან:
1) კარიერული განვითარების 24 მოდულიანი პროგრამა
2) პარტნიორი დამსაქმებელთა ქსელი
3) პერსონალური კარიერის მენეჯერი.
სწავლის პარალელურად გაივლი კარიერული განვითარების 24 მოდულს რომელიც დაგეხმარება რაც დასაქმებისთვის და შემდგომი პროფესიული განვითარებისთვის საჭირო ინსტრუმენტებს, ტექნიკებს და უნარებს შეგასწავლის. ეს საშუალებას მოგცემს წარმატებით გაიარო ნებისმიერი ტექნიკური და გაცნობითი გასაუბრება და შეისწავლო ზოგადად ტექ ინდუსტრიის დასაქმების როგორც ადგილობრივი ასევე გლობალური ბაზარი.
სწავლის პარალელურად გაივლი კარიერული განვითარების 24 მოდულს რომელიც დაგეხმარება რაც დასაქმებისთვის და შემდგომი პროფესიული განვითარებისთვის საჭირო ინსტრუმენტებს, ტექნიკებს და უნარებს შეგასწავლის. ეს საშუალებას მოგცემს წარმატებით გაიარო ნებისმიერი ტექნიკური და გაცნობითი გასაუბრება და შეისწავლო ზოგადად ტექ ინდუსტრიის დასაქმების როგორც ადგილობრივი ასევე გლობალური ბაზარი.
მოდული 1 - ციფრული სამყაროს გაცნობა და პროფესიული შესაძლებლობები ტექ სფეროში
მოდული 2 - შესავალი კარიერის განვითარების პროგრამაში
მოდული 3 - CV - Harvard University Resume Guideline-ის სტანდარტების დაცვით
მოდული 4 - COVER LETTER - Harvard University Cover Letter Guideline-ის სტანდარტების დაცვით
მოდული 5 - LinkedIn-ის მიმოხილვა და გამართვა
მოდული 6 - Linkedin - პროფესიული კავშირების მიზნობრივად ზრდა და პასიური & აქტიური სამსახურის მოძიების ტექნიკები
მოდული 7 - ეფექტური კომუნიკაცია
მოდული 8 - ლიდერშიფი
მოდული 9 - სტრესის და დროის მენეჯმენტი, კომპანიის კომპლექსური ქეისების მაგალითები/ ჰიბრიდულად და დისტანციურად მუშაობის გამოწვევები
მოდული 10 - თვითმოტივაცია
მოდული 11 - თვითბრენდინგი - საკუთარი თავის ბრენდად ჩამოყალიბება ორგანიზაციის მიღმა
მოდული 12 - ორგანიზაციული ქცევა და ოფისის პოლიტიკა (ოფისის პოლიტიკა, გუნდური მუშაობა და ნეთვორქინგი)
მოდული 13 - რეკრუტინგის პროცესის და გასაუბრების წარმატებით წარმართვა
მოდული 14 - მასტერკლასი სტუმარი წარმატებული დეველოპერისგან
მოდული 15 - ინდივიდუალური სიმულაციური ინტერვიუ და უკუკავშირი
მოდული 16 - ინდივიდუალური Linkedin და რეზიუმეს მიმოხილვა და უკუკავშირი
მოდული 17 - მასტერკლასი სტუმარი წარმატებული ტექ კომპანიის ტექ რეკრუტერისგან
მოდული 18 - სიმულაციური შეხვედრების ჯგუფური შეჯამება
მოდული 19 - Agile and Lean მეთოდოლოგიები
მოდული 20 - მასტერკლასი სტუმარი წარმატებული აიტი დირექტორისგან
მოდული 21 - ენტერპრენუერშიპი, ტექ სტარტაპები და ბიზნეს მენეჯმენტი Y Combinator-ის პრინციპებით
მოდული 22 - დამსაქმებლებთან კომუნიკაციის პირადი პორტფოლიო (Hubspot)
მოდული 23 - უცხოეთში დასაქმების შესაძლებლობები და აპლიკაციების გადაგზავნა
მოდული 24 - შეჯამება და ინდივიდუალური კონსულტაცია
Digital Institute-ის Partnership-ების გუნდი აქტიურად ემუშავება გლობალურ ბაზარზე არსებულ დამსაქმებლებს იმისათვის, რომ დამსაქმებლებთან დამატებითი უპირატესობა მოიპოვო
დაგენიშნება პერსონალური კარიერის მენეჯერის რომელიც გემუშავება 1:1-ზე იქამდე სანამ არ დასაქმდები. გეხმარებით პოტენციურ დამსაქმებლებთან ეფექტური კომუნიკაციის დამყარებაში, აპლიკაციების გადაგზავნაში, გაცნობითი და ტექნიკური ინტერვიუებისთვის მომზადებაში და წარმატებით წარმართვაში.
კურსის დამთავრებისას, თუ 60% - ს ან მეტს მიიღებ ფინალურ გამოცდაში ისარგებლებ დასაქმების გარანტიით
ხოლო თუ 70% - ს ან მეტს მიიღებ ფინალურ გამოცდაში, ასევე ისარგებლებ კარიერული სერვისებით პირველ დამსაქმებელთან დასაქმებიდან
Digital Institute - ის კარიერული განვითარების მენეჯერები
ინოვაციური სასწავლო პრაქტიკები სწავლის პროცესის წარმატებით წასამართად და ხარისხის კონტროლისთვის შედგება რვა კომპონენტისგან:
1) ჰიბრიდული ლექციები ადგილზე Axis Towers Business Centre-ში ან დისტანციურად Zoom-ით
2) ყველა ლექციის Zoom ვიდეო და ხმოვანი ჩანაწერები მუდმვად ხელმისაწვდომი
3) ყველა ლექციის სასწავლო მატერიალები Google Clasroom-ში მუდმვად ხელმისაწვდომი
4) პირადი Teaching Assistant/ სწავლების პერსონალური ასისტენტი 24/7-ზე
5) ანგარიშვალდებულების ციკლი
6) საკომუნიკაციო პლატოფრმა თანაკურსელებისთვის
7) გამოკითხვა 2 კვირაში ერთხელ აქტიურ კომუნიკაციაში დარჩენაში