სოციალურ მედიას ამ ეტაპზე 4.2 მილიარდზე მეტი ადამიანზე იყენებსდა დღეში საშუალოდ 2 საათსა და 29 წუთს ატარებენ ამ სივრცეში, მაშინაც, როცა ყიდვამდემიდის საქმე 71% გადაწყვეტილებას სწორედ სოციალურ მედიაში ნანახი კონტენტით იღებს.
ამ სივრცის ზეგავლენა დიდია და მისი გამოყენება შეგიძლია, როგორც პირადი ბრენდის,ისე ბიზნესის გასავითარებლად. სოციალურიმედია მარკეტინგის 2-თვიანი კურსი, სწორედამაში დაგეხმარება.გასული წლის მონაცემებით5 მილიარდამდე ადამიანი იყენებს სოციალურ ქსელებს და დღეში საშუალოდ 145 წუთს უთმობსმათ. მომხმარებელი პირველად ბრენდს ძირითადად სხვადასხვა სოციალურ ქსელში ეცნობა, ამიტომმნიშვნელოვანია ის ზუსტად ასახავდეს მის კონცეფციასა და მთავარ ღირებულებებს. აქედანგამომდინარე, ნებისმიერი კომპანიის ფორმირებისა თუ განვითარების პროცესში დიდ როლსასრულებს სოციალური მედიის სტრატეგია.
Social Media Management-ის 2 თვიანი კურსის ფარგლებში გავეცნობით ყველაიმ საკითხს, რაც სოციალური მედია მეჯემენტის სწორად ფორმირებისთვის არის აუცილებელი.კერძოდ, ეფექტური სტრატეგიების დასახვას, კონტენტის გეგმის გაწერას სხვადასხვა პლატფორმისჭრილში, ციფრულ არხებში კამპანიების წარმოებასა და რეპორტინგს. იმისათვის, რომ კურსისდასრულების შემდეგ თითოეულ პლატფორმას სტუდენტი კარგად იცნობდეს, მათ ალგორითმსა დასპეციფიკას განვიხილავთ ცალ-ცალკე, ისევე როგორც Ads Manager-ში შემავალ ყველაObjective-ს.
სასწავლო კურსის მიზანია კურსდამთავრებულებს შეუქმნას საფუძვლიანი ცოდნასოციალური მედია მენეჯმენტის ფარგლებში, რათა შემდგომ შეძლონ სხვადასხვა სფეროს წარმომადგენელიკომპანიებისთვის სტრატეგიის და კონტენტის გეგმის მორგება, მისი აღსრულება და წარმატებულიკამპანიების წარმოება ციფრულ არხებში, რომელსაც თავადვე გაზომავს სწორი რეპორტინგისსაშუალებით.
კურსი ორიენტირებულია, როგორც საქართველოს ბაზარზე არსებულ მოთხოვნებზე,ასევე საერთაშორისო პრაქტიკებზე და საშუალებას აძლევს სტუდენტებს გახდნენ ყველასთვისსასურველი თანამშრომელი აღნიშნულ პოზიციაზე.
განვიხილავთ თუ რა შესაძლებლობებს გვაძლევს თითოეული პლატფორმა, რატომგვივარდება კონკურეტული რეკლამა თუ პოსტი და როგორ არის მოწყობილი პლატფორმების ალგორითმი.
ასევე, ვისწავლით სამიზნე აუდიტორიისგანსაზღვრასა და მათზე მორგებული კონტენტ გეგმის შედგენას. Buyer Persona-ს შექმნასადა მის მაგალითზე განხილული მომხმარებლის ქცევასა და ინტერაქციას კონტენტთან.
გავიგებთ, როგორ შევქმნათ TOV (Tone of voice) ნებისმიერი ტიპის კომპანიისთვის,როგორ ვწეროთ მარტივად და სწრაფად და შევაფასოთ ნებისმიერი კომპანიის საკომუნიკაციოენა.
სტრატეგიის დოკუმენტის შექმნა: კონკურენტების ანალიზი, საკომუნიკაციოენა, კონტენტ ლაინების მოფიქრება და შედგენა, პრეზენტაციის აწყობა დამკვეთისთვის დაეფექტურად წარდგენის ტექნიკები.
კონტენტის გადაღების იდეების მოძიება, დაგეგმვა და აღსრულება.
კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ თამამად შეძლებ დაიწყო კარიერა სარეკლამო ინდუსტრიაშიან ნებისმიერი ტიპის კომპანიაში და პარალელურად შეძლებ იმუშაო ფრილანს პროექტებზე.
კურსის მიზანია შეგიქმნასსაფუძვლიანი ცოდნა სოციალური მედია სტრატეგისა და კამპანიების დასგეგმად, რომელსაცნებისმიერ ბრენდსა და პლატფორმას მოარგებ. შენ თამამად შეძლებ მოიფიქრო, დაგეგმო, აღასრულოდა შემდეგ შეკრა რეპორტი ნებისმიერი ტიპის კომპანიისთვის.
კურსის ფარგლებში გაეცნობი ყველა იმ საკითხს, რაც ამ სივრცის ეფექტურადათვისებაში დაგეხმარება: აუდიტორიის სწორად განსაზღვრა, პლატფორმებისსპეციფიკა, კონტენტის შექმნა, ქოფის დაწერა, სარეკლამო კამპანიის დაგეგმვა, გეგმისგაწერა, სტრატეგიის შეკვრა, რეპორტინგი
კურსიორიენტირებულია, როგორც საქართველოს ბაზარზე არსებულ მოთხოვნებზე, ასევე საერთაშორისოპრაქტიკებზე და საშუალებას მოგცემს დასაქმდე, როგორც სარეკლამო კომპანიებში, ისე იმუშაოფრილანს პროექტებზე
მარიამ ფერიშვილი არის კომუნიკაციების სპეციალისტი, რომელსაც უკვე თითქმის 10-წლიანი გამოცდილება აქვს ამ სფეროში, უმუშავია:
სოციალური მედია მარკეტერი
კრეატიული გუნდის წევრი
მარკეტერი
ინოვაციური სასწავლო პრაქტიკები სწავლის პროცესის წარმატებით წასამართად და ხარისხის კონტროლისთვის შედგება რვა კომპონენტისგან:
1) ჰიბრიდული ლექციები ადგილზე Axis Towers Business Centre-ში ან დისტანციურად Zoom-ით
2) ყველა ლექციის Zoom ვიდეო და ხმოვანი ჩანაწერები მუდმვად ხელმისაწვდომი
3) ყველა ლექციის სასწავლო მატერიალები Google Clasroom-ში მუდმვად ხელმისაწვდომი
4) პირადი Teaching Assistant/ სწავლების პერსონალური ასისტენტი 24/7-ზე
5) ანგარიშვალდებულების ციკლი
6) საკომუნიკაციო პლატოფრმა თანაკურსელებისთვის
7) გამოკითხვა 2 კვირაში ერთხელ აქტიურ კომუნიკაციაში დარჩენაში
დასაქმების გარანტიის აღსრულება გამომდინარეობს სამი კომპონენტისგან:
1) კარიერული განვითარების 8 მოდულიანი პროგრამა
2) პარტნიორი დამსაქმებელთა ქსელი
3) პერსონალური კარიერის მენეჯერი.
სწავლის პარალელურად გაივლი კარიერული განვითარების 8 მოდულს რომელიც დაგეხმარება რაც დასაქმებისთვის და შემდგომი პროფესიული განვითარებისთვის საჭირო ინსტრუმენტებს, ტექნიკებს და უნარებს შეგასწავლის. ეს საშუალებას მოგცემს წარმატებით გაიარო ნებისმიერი ტექნიკური და გაცნობითი გასაუბრება და შეისწავლო ზოგადად ტექ ინდუსტრიის დასაქმების როგორც ადგილობრივი ასევე გლობალური ბაზარი.
სწავლის პარალელურად გაივლი კარიერული განვითარების 8 მოდულს რომელიც დაგეხმარება რაც დასაქმებისთვის და შემდგომი პროფესიული განვითარებისთვის საჭირო ინსტრუმენტებს, ტექნიკებს და უნარებს შეგასწავლის. ეს საშუალებას მოგცემს წარმატებით გაიარო ნებისმიერი ტექნიკური და გაცნობითი გასაუბრება და შეისწავლო ზოგადად ტექ ინდუსტრიის დასაქმების როგორც ადგილობრივი ასევე გლობალური ბაზარი.
მოდული 1 - ციფრული სამყაროს გაცნობა და პროფესიული შესაძლებლობები ტექ სფეროში
მოდული 2 - CV - Harvard University Resume Guideline-ის სტანდარტების დაცვით
მოდული 3 - COVER LETTER - Harvard University Cover Letter Guideline-ის სტანდარტების დაცვით
მოდული 4 - LinkedIn-ის მიმოხილვა და პროფილის გამართვა
მოდული 5 - ეფექტური კომუნიკაცია
მოდული 6 - თვითბრენდინგი - საკუთარი თავის ბრენდად ჩამოყალიბება ორგანიზაციის მიღმა
მოდული 7 - ორგანიზაციული ქცევა და ოფისის პოლიტიკა (ოფისის პოლიტიკა, გუნდური მუშაობა და ნეთვორქინგი)
მოდული 8 - ინდივიდუალური Linkedin და რეზიუმეს მიმოხილვა და უკუკავშირი
Digital Institute-ის Partnership-ების გუნდი აქტიურად ემუშავება გლობალურ ბაზარზე არსებულ დამსაქმებლებს იმისათვის, რომ დამსაქმებლებთან დამატებითი უპირატესობა მოიპოვო
დაგენიშნება პერსონალური კარიერის მენეჯერის რომელიც გემუშავება 1:1-ზე იქამდე სანამ არ დასაქმდები. გეხმარებით პოტენციურ დამსაქმებლებთან ეფექტური კომუნიკაციის დამყარებაში, აპლიკაციების გადაგზავნაში, გაცნობითი და ტექნიკური ინტერვიუებისთვის მომზადებაში და წარმატებით წარმართვაში.
კურსის დამთავრებისას, თუ 60% - ს ან მეტს მიიღებ ფინალურ გამოცდაში ისარგებლებ დასაქმების გარანტიით
ხოლო თუ 70% - ს ან მეტს მიიღებ ფინალურ გამოცდაში, ასევე ისარგებლებ კარიერული სერვისებით პირველ დამსაქმებელთან დასაქმებიდან
Digital Institute - ის კარიერული განვითარების მენეჯერები